Klacht Sports en Leisure: Onterechte incasseo 1 jaar lang

Danny Chander

Op 13-12-2014 heb ik mijn abonnement voor de sportschool Sports & Leisure opgezegd. Daar heb ik ook een uitschrijvingsbewijs van. Ik kwam er pas een jaar later achter dat er nog steeds abonnementskosten in rekening werd genomen. Ik heb meerdere malen telefonish contact opgenomen met het personeel van Sports & Leisure om dit probleem te bespreken. Ik werd steeds verteld dat ik zou worden terug gebeld, maar dat is nooit gebeurd. Tenslotte ben ik zelf langs geweest met een kopie van het uitschrijvingsbewijs en kwam ik er ook achter dat de uitschrijving nooit is verwerkt. Vervolgens werd mij de naam verschaft van het incassobureau dat contact met mij zou opnemen om de terugbetaling te verwerken. Na een tijdje werd ik moe van het wachten en heb ik zelf contact opgenomen met Van Hoek & partners (het incassobureau). Deze wisten nergens iets van en verwezen mij weer naar Sports & Leisure. Ik zou weer terug gebeld worden door Sports & Leisure. Niet gebeurd.

De gewenste oplossing is dat Sports & Leisure duidelijkheid verschaft over hetgeen zij aan het doen zijn/hebben gedaan om dit probleem op te lossen. Zij hebben zich zo vaak niet aan de afspraken gehouden dat zij nu op eigen houtje dit probleem moeten oplossen. Het volledig bedrag dat via onterechte incasso is afgeschreven van mijn bankrekening moet ik terug gestort krijgen.

Wij vinden dat Sports en Leisure hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sports en Leisure?