Opgelost door Sports24.nl: Gekochte en betaalde artikel na een maand nog niet geleverd . Mailcontact geweest, gebeld en steeds is er een andere smoes.

Elisabeth Wilbrink

Artikel, kinderfietshelm gekocht bij The Sportsgroup te Amersfoort, telefoonnummer 0334621830, 29 augustus. Naam begunstigde Sports24 BV inzake Sports24
Rekeningnummer 4853.96.777
Bedrag EUR 19,95
Omschrijving 14WSCD25BEFF0
Betalingskenmerk 14WSCD25BEFF0
Datum en tijd 29 augustus 2012 21:41
Referentienummer 0030000367410489
Ten laste van rekeningnummer 3697.80.469 Direct via Ideal betaald. Na een week geen helm, niets, geen mail dat het later komt. Na twee weken nog niets. Mail gestuurd, antwoord: Men zou het nakijken en op zijn laatst donderdag 20-09 zou ik het binnen hebben. Niets dus. maandags 24-09 gebeld. Product was niet leverbaar. Ik kon een andere kinderfietshelm krijgen die wel leverbaar was. Akkoord. Zou men opsturen. Volgende dag binnen zijn. Niets dus. Mail gestuurd ,geen antwoord . Eind van de week 28-09 nog niet binnen. Vrijdags 28-09 gebeld, men had er nog twee en zou de meisjeskinderhelm direct op de post doen daarover zou ik dan een mail krijgen en dan zou ik kunnen zien dat de helm was opgestuurden ik zou het zaterdag 29-09 in huis hebben. Weer niets. Vertrouwen is weg dat het nog komt. Ik heb nu gezegd dat als ze niet met het artikel over de brug komen, ik aangifte doe van oplichting en klacht indien.

stuur meteen geld terug of lever per direct een andere gelijkwaardige meisjes, kinderfietshelm

Wij vinden dat Sports24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sports24.nl
    Geachte Klant,Wij excuseren ons voor het ongemak. Uiteindelijk is uw product hier in de winkel afgehaald. Wij hebben de reeds verstuurde helm ook retour gehad van u.
    Elisabeth Wilbrink
    Beste klachtencompas, We hebben de helm opgehaald en de beschadigde helm die bij Track en Trace was blijven liggen terug laten bezorgen. Deze was verstuurd na dreiging van onze kant met programma Opgelicht, Kassa, Politie etc. De dag dat we er helemaal genoeg van hadden en heel boos waren op deze zaak. Ook vele andere hebben hun producten die besteld waren niet gekregen. Dat kan toch geen toeval zijn? Zeker als het een maand duurt. We hebben de helm in de zaak opgehaald. Het is klaar nu.

Elisabeth Wilbrink

Ook een klacht indienen over ?