Klacht Sports24.nl: Leveringsprobleem vervolgens geld terug nog steeds niet rond

Anoniem

Op 6 mei heb ik 2 ek uit voetbalshirts besteld als cadeau voor mijn neefjes. Die zouden wij op 13 mei zien en dat leek het mij leuk om deze shirts te leveren. Verwachtte levertijd bedroef 3 werkdagen. Helaas lukte het sports24 niet om dit op tijd te leveren. In de daarop volgende week contact gehad, maar bleek dat er problemen met leveren door Nike waren. Maar dat zou aan het einde van de week opgelost worden. In de week van 20 mei tot 25 mei heb ik 3 maal gebeld, met vraag wanneer geleverd zou worden. Geen bevredigend antwoord. uiteindelijk heb ik op 24 mei een sscnummer gehad, maar die bleek niet in gebruik bij TNT. Op 24 mei heb ik gesteld dat als deze shirts niet verstuurd werden, dat ik mijn geld terug eiste. Dit is bevestigd door medewerker en ik heb mijn rekeningnummer doorgegeven. Na 4 weken is mijn geld nog niet teruggestort en krijg ik te horen dat ze 1 x in de week credits maken en de week daarna pas overgaan tot betalen. Na 7 weken vooruitbetaling is mijn geld niet terug.

Geld zo spoedig mogelijk terugstorten

Wij vinden dat Sports24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sports24.nl
    Bedrag is aan klant geretouneerd.

Ook een klacht indienen over Sports24.nl?