Opgelost door Sports24.nl: Niet leveren van bestelde voetbal

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 4722
Gebruiker
Anoniem
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 7 mei 2012 een lichte voetbal voor D-jeugd besteld. Kenmerk: 2WS429732DC0 . Kosten 24,95 direct betaald via Ideal. Beloofde levertijd 2 dagen. Nu 18 juni 2012 hebben we de bal nog steeds niet ontvangen. Herhaalde (>5) malen is beloofd dat de bal binnen was en binnen twee dagen zou worden geleverd. Citaat email dd 24-5 2012:
Beste Astrid,
Wij gaan een nieuwe levering aanmaken voor u.
Vrijdag of zaterdag zult u deze ontvangen.
Met vriendelijke groet,

SP24 BV
Pim Berghuizen
Kapelweg 28
3818BP Amersfoort

pim@spaw.nl
Omdat we vorige week nog steeds geen bal hadden ontvangen hebben we ons geld terug gevraagd. Dit zou een week duren. Tot op heden geen geld terug ontvangen. Wij willen het liefste de bal de we hadden besteld, maar omdat dit niet mogelijk blijkt ons geld terug.

Wij willen een oplossing. Of de bal of ons geld terug. De manier waarop op we momenteel worden voorgelogen vinden we absoluut niet kunnen.

. Astrid en Simon Liebregts

De oplossing

ZSM ons geld terug of een zeer snelle levering van de gewenste bal (< 2 dagen)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sports24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Sports24.nl
    Datum
    Dit is reeds op 10-07 op uw rekening bijgeboekt.
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Er is 24 euro teruggestort. Terwijl er 24,75 Euro is betaald.
  3. Auteur
    Sports24.nl
    Datum
    Geachte Klant,De resterende 0,75 ct is ook naar u overgeboekt.Sorry voor het verschil.
  4. Auteur
    Anoniem
    Datum
    100 punten voor bemiddeling van Klachtencompas.
    Ik raad niemand aan iets bij sports24 te kopen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sports24.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen