Opgelost door Sports24.nl: Niet leveren van bestelde voetbal

Anoniem

Op 7 mei 2012 een lichte voetbal voor D-jeugd besteld. Kenmerk: 2WS429732DC0 . Kosten 24,95 direct betaald via Ideal. Beloofde levertijd 2 dagen. Nu 18 juni 2012 hebben we de bal nog steeds niet ontvangen. Herhaalde (>5) malen is beloofd dat de bal binnen was en binnen twee dagen zou worden geleverd. Citaat email dd 24-5 2012:
Beste Astrid,
Wij gaan een nieuwe levering aanmaken voor u.
Vrijdag of zaterdag zult u deze ontvangen.

SP24 BV
Pim Berghuizen
Kapelweg 28
3818BP Amersfoort

pim@spaw.nl
Omdat we vorige week nog steeds geen bal hadden ontvangen hebben we ons geld terug gevraagd. Dit zou een week duren. Tot op heden geen geld terug ontvangen. Wij willen het liefste de bal de we hadden besteld, maar omdat dit niet mogelijk blijkt ons geld terug.

Wij willen een oplossing. Of de bal of ons geld terug. De manier waarop op we momenteel worden voorgelogen vinden we absoluut niet kunnen.

. Astrid en Simon Liebregts

ZSM ons geld terug of een zeer snelle levering van de gewenste bal (< 2 dagen)

Wij vinden dat Sports24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sports24.nl
    Dit is reeds op 10-07 op uw rekening bijgeboekt.
    Anoniem
    Er is 24 euro teruggestort. Terwijl er 24,75 Euro is betaald.
    Sports24.nl
    Geachte Klant,De resterende 0,75 ct is ook naar u overgeboekt.Sorry voor het verschil.
    Anoniem
    100 punten voor bemiddeling van Klachtencompas.
    Ik raad niemand aan iets bij sports24 te kopen.

Anoniem

Ook een klacht indienen over Sports24.nl?