Wij vinden dat Sports24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Sports24.nl: Niet leveren van bestelde voetbal
Details
De klacht
Op 7 mei 2012 een lichte voetbal voor D-jeugd besteld. Kenmerk: 2WS429732DC0 . Kosten 24,95 direct betaald via Ideal. Beloofde levertijd 2 dagen. Nu 18 juni 2012 hebben we de bal nog steeds niet ontvangen. Herhaalde (>5) malen is beloofd dat de bal binnen was en binnen twee dagen zou worden geleverd. Citaat email dd 24-5 2012:Beste Astrid,
Wij gaan een nieuwe levering aanmaken voor u.
Vrijdag of zaterdag zult u deze ontvangen.
Met vriendelijke groet,
SP24 BV
Pim Berghuizen
Kapelweg 28
3818BP Amersfoort
pim@spaw.nl
Omdat we vorige week nog steeds geen bal hadden ontvangen hebben we ons geld terug gevraagd. Dit zou een week duren. Tot op heden geen geld terug ontvangen. Wij willen het liefste de bal de we hadden besteld, maar omdat dit niet mogelijk blijkt ons geld terug.
Wij willen een oplossing. Of de bal of ons geld terug. De manier waarop op we momenteel worden voorgelogen vinden we absoluut niet kunnen.
. Astrid en Simon Liebregts
De oplossing
ZSM ons geld terug of een zeer snelle levering van de gewenste bal (< 2 dagen)Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.