Opgelost door Sportsworld amsterdam: misleidende aanbieding

bosboom

Ik heb gratis een vrijblijvende proef week gevolgd bij sportsworld. Vervolgens zat ik ineens vast aan een abonnement, omdat ik een formulier had ondertekend, waarin met de hand gekrabbeld stond dat ik me opgaf voor een abonnement. Dit heb ik over het hoofd gezien, aangezien ik ervan uitging dat ik tekende voor de proefweek. Ik vertrouwde de medewerker die mij hielp en die heeft mij niet verteld dat dit het geval was. Als ik voor een abonnement ging, zou ik toch immers geen proef week hoeven doen?? Dit is volstrekt onlogisch! Het ging mij om de sfeer te proeven en de docenten te ontmoeten. De aanbieding die sportsworld doet is MISLEIDEND. Ik heb het ondertekend in de veronderstelling dat het om een proefweek ging. Daar mocht ik redelijkerwijs van uit gaan. Mijn klacht werd afgedaan met de mededeling: ik had tijdens de proef week op moeten zeggen om het abonnement niet in te laten gaan. Een abonnement waar ik niet om gevraagd heb. Vervolgens kreeg ik een dreiging met incasso bureau.

Ik wil mijn geld terug.

Wij vinden dat Sportsworld amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

bosboom
    Ik heb excuus ontvangen van de eigenaar en het abonnementsgeld terug ontvangen.

bosboom

Ook een klacht indienen over Sportsworld amsterdam?