Opgelost door Sportsworld amsterdam: misleidende aanbieding

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 82338
Gebruiker
bosboom
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb gratis een vrijblijvende proef week gevolgd bij sportsworld. Vervolgens zat ik ineens vast aan een abonnement, omdat ik een formulier had ondertekend, waarin met de hand gekrabbeld stond dat ik me opgaf voor een abonnement. Dit heb ik over het hoofd gezien, aangezien ik ervan uitging dat ik tekende voor de proefweek. Ik vertrouwde de medewerker die mij hielp en die heeft mij niet verteld dat dit het geval was. Als ik voor een abonnement ging, zou ik toch immers geen proef week hoeven doen?? Dit is volstrekt onlogisch! Het ging mij om de sfeer te proeven en de docenten te ontmoeten. De aanbieding die sportsworld doet is MISLEIDEND. Ik heb het ondertekend in de veronderstelling dat het om een proefweek ging. Daar mocht ik redelijkerwijs van uit gaan. Mijn klacht werd afgedaan met de mededeling: ik had tijdens de proef week op moeten zeggen om het abonnement niet in te laten gaan. Een abonnement waar ik niet om gevraagd heb. Vervolgens kreeg ik een dreiging met incasso bureau.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sportsworld amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    bosboom
    Datum
    Ik heb excuus ontvangen van de eigenaar en het abonnementsgeld terug ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bosboom
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sportsworld amsterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen