Opgelost door Sportus: Fout Sportus.nl wordt niet opgelost en wordt op de klant afgewend

angry Opgelost
CU

Als repeterende klant bestelling gedaan en daarbij aangegeven het item voor 27 juli of anders pas na 5 augustus te leveren ivm afwezigheid. Item toch door Sportus geleverd in deze periode en door PostNL vanwege mijn afwezigheid afgegeven bij overburen, die vervolgens voor 5 weken met vakantie zijn vertrokken. Item was een verjaardagscadeau wat ik op 9 augustus nodig had maar waarover ik dus niet meer kon beschikken. Ik heb dus een ander cadeau meoten kopen en heb dus geen belang meer bij deze bestelling. Doordat de goederen formeel geleverd zijn kan ik geen beroep doen op het wettelijke herroepingsbeding omdat ik de goederen in dat geval dien te retourneren binnen 14 dagen. Sportus hierover geinformeerd en aangegeven dat ik po geld terug wil. Sportus weigert medewerking omdat "men in het verleden slechte ervaringen met andere klanten heeft gehad". Dit, terwijl ik bij dit bedrijf voor honderden euro's heb gekocht in het recente verleden. Schandelijke klantonvriendelijke benadering.

P.o geld terugstorten en de shirts retour sturen zodra de overburen terig zijn van hun vakantie

Sportus
    Beste Hans,

We hebben u geprobeerd telefonisch te bereiken, maar dit is helaas niet gelukt.

Graag zouden wij direct het volledige bedrag willen terugstorten op uw rekening. Zou u voor de zekerheid uw bankgegevens aan ons willen doorgeven per e-mail zodat wij dit voor u in orde kunnen maken? En graag zouden wij u ook nog telefonisch willen spreken om onze excuses aan te bieden. Op welk telefoonnummer kan dit? Mocht u dit niet op prijs stellen, dan is dat uiteraard ook geen probleem! En uiteraard zien wij de producten graag retour zodra uw buren terug zijn van hun welverdiende vakantie. Ons antwoordnummer zullen wij naar u mailen zodat u het pakketje kosteloos naar ons kunt retourneren.

Voor eventuele vragen aarzelt u niet om contact met ons op te nemen.

Met sportieve groet,

Klantenservice Sportus.nl
    CU
    7 eerdere emails heeft u naast u neergelegd en hebt u mijn verzoek tot directe restitutie geweigerd. Nu er publiekelijk melding wordt gemaakt van uw laakbare handelswijze draait u om als een blad aan een boom en is restitutie plots wel mogelijk. Ik noem dat minachting en hypocriet.

In een van die 7 emails heeft u mij tevens geschoffeerd door bij mij de parallel te trekken met enkele andere Sportus.nl klanten die u in het verleden restitutie heeft gegeven en die vervolgens de goederen niet aan u retourneerden. Voor de goede orde, ik heb als (inmiddels ex) vaste klant bij u honderden euro's gespendeerd en altijd vooraf de betalingen gedaan en er is dus geen enkele valide reden om mij te vergelijken met dit soort onverlaten n toetsenbordcriminelen. Dit is blijkbaar uw dank voor trouwe klandizie. Ik neem u dit dan ook bijzonder kwalijk.

Ik zie PRINCIPIEEL dan ook van uw voorstel tot restitutie af, ook als mj dat geld kost. U heeft 7 kansen laten liggen om dit probleem door u veroorzaakt netjes op te lossen en evenzoveel keer marchandeerde u tussen schijnoplossingen in en nimmer was directe volledige restitutie volgens u mogelijk. Nu deze klacht publiekelijk wordt gemaakt bent u er als de kippen bij om alsnog de zaak conform mijn verzoek op te lossen maar nu bent u te laat. Ik wil dan ook niets (meer) met u te maken hebben. Voor de shirts heb ik inmiddels waarschijnlijk een andere bestemming gevonden (mocht ik ze over tig weken uberhaupt in handen krijgen) en mocht dat niet lukken dan schenk ik ze aan een goed doel.

Mijn primaire doel is om anderen te waarschuwen voor de laakbare handelswijze van Sportus.nl en ik adviseer een ieder die problemen heeft met de leveringen van Sportus.nl, niet de discussie met hen rechtstreeks aan te gaan maar zich direct te melden bij Klachtenkompas. Publiekelijk wordt je op Klachtenkompas door Sportus.nl nl. wel serieus genomen en dat scheelt je op zijn minst een berg frustratie, irritatie, schofferingen en minstens 7 emails...

CU
Formeel moet ik hier Ja invullen omdat uiteindelijk men tot volledige restitutie wil overgaan. In het voortraject van deze klacht heeft men dit echter steeds stelselmatig geweigerd. Het is dat Klachtenkompas er nu tussenzit anders was men nooit tot deze oplossing gekomen. Dus het liefst zou ik hier nee invullen maar dat klopt formeel niet dus dan doe ik dat ook niet. Wel geeft ik hier een "boze" smiley omdat ik zeer ontevreden ben over het geheel genomen over Sportus.nl

Ook een klacht indienen over Sportus?