Klacht Sportus: Klacht niet naar behoren afgehandeld. Vlek in polo na retourzending

JaimeB

Begin april een Fred Perry polo besteld bij SPORTUS. De polo werd snel geleverd. Na de polo 2 keer te hebben gedragen viel mij een gaatje op in het voorpand. Dit is m.i. een weeffout. De polo vervolgens teruggestuurd naar SPORTUS met de klacht dat een gat in het voorpand is ontstaan. Een dag later werd mijn bezwaar ongegrond verklaard. SPORTUS beweert dat het gat is ontstaan, omdat ik volgens hen ergens achter ben blijven haken. Ik besteijd dit en wens niet door SPORTUS uitgemaakt te worden voor leugenaar. SPORTUS deelde mee de polo terug te sturen en ik moest maar naar een kleermaker gaan.

Hierop heb ik een mail gestuurd naar SPORTUS en hierin aangegeven dat ik het niet eens ben met de afhandeling van de klacht.

Vandaag de polo retour ontvangen en zie ik dat er een dikke olievlek in het voorpand zit die er niet zat toen ik de polo naar SPORTUS heb verzonden.

Ik verlang vervanging van de polo door SPORTUS.

Vervanging van de polo

Sportus
    Beste AHW Binker,

Dank voor uw bericht.
    De vlek waar u het over heeft zat al op de polo op het moment dat wij deze van u retour hebben gekregen. Deze is er absoluut niet door ons opgemaakt.

Betreffende het vierkante gat aan de onderkant van de Fred Perry polo. We vinden dit erg vervelend dat deze in de polo is gekomen. Dit betreft echter geen weef- en/of fabricagefout. Hierover hebben wij ook contact gehad met onze leverancier van deze polo shirts. Aangezien het geen weef- en/of fabricagefout betreft valt dit ook niet onder de garantie. Helaas is het daarom ook niet mogelijk om deze polo te vervangen voor een andere.

Met sportieve groet,

Klantenservice Sportus

JaimeB
Dit wordt een welles nietes spelletje. Ik vind het zeer flauw van u dat u alles ontkent. U mag mijn account per direct verwijderen. Ik zal nooit meer iets bestellen bij SPORTUS.

Ook een klacht indienen over Sportus?

2. Stuur een juridische brief