Opgelost door Sportvisserij Nederland: Slecht gemanagede verreniging, beledigend en schreeuwend gedrag bij HSV Zuid Oost Hoek Rimburg

sad Opgelost
jonge1974

Herhaaldelijke voorvallen van onfatsoenlijk en ronduit beledigend gedrag van controleurs en bestuursleden (voorzitter en penningsmeester) van de Sportvis vereniging Zuid Oost Hoek in Rimburg (Gemeente Landgraaf).
Overduidekijk autoritair gedrag zelfs schreewen tegen minder jarigen. De klacht is ook al eens eerder bij de viorzitter van de federatie Limburg neergelegd. Maar terug koppeling is nooit ontvangen. Het probleem blijft gehandhaafd na een vresellijk onnnodig en beledigend voorval op zondag 6 oktober.

Excuses naar zoon van 14 door het bestuur.
Er is een telefonisch gesprek geweest, daaruit is concreet nog niets naar voren gekomen. Men beroept zich op het feit dat de verenigingen autonoom zijn en dat men niet veel kan doen. Ik ben nog steeds in afwachting van een gepaste response.

Ook een klacht indienen over Sportvisserij Nederland?