Klacht Sportwinkel-sneakers.nl: Misleiding!

HVH'75

Net als de vorige koper met een klacht op deze site, heb ook ik schoenen (New Balance) besteld. Nu ontving ik gisteren van DHL een sms met het verzoek of ik even EUR 36,- (extra!)wil overmaken voor douane kosten. Belachelijk!
Hier word je op de website inderdaad niet op geattendeerd. Heb via dezelfde site om opheldering gevraagd en aangegeven dat (staat nota bene op de site) dat de verzendkosten slechts EUR 10,- bedragen. Vandaag is DHL langs geweest, maar niemand was thuis. Heb nu dus slechts een briefje van de DHL bezorger met de mededeling om een nieuwe afspraak te maken. Een reactie van deze dubieuze sneaker winkel heb ik nog steeds niet gehad.
Het enige dat je ontvangt na een bestelling is dit:
Internet Payment Transaction Declaration

Transaction details as below:
Transaction Date: 07-03-2015
Transaction Order ID: 15030719466331392P
Transaction Amount: 441.76(CNY)
NOTE:

Ik ben bereid hooguit (zoals vermeld op de website) EUR 10,- te betalen en geen cent meer! Mocht dit niet lukken dan wil ik mijn geld terug. Er is EUR 68,59 (terwijl de schoenen EUR 51,- kosten en op de site worden aangeboden voor EUR 51,-). Feitelijk is die EUR 10,- hierin al op z'n mist verrekend.

Wij vinden dat Sportwinkel-sneakers.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sportwinkel-sneakers.nl?