Klacht Spotify: 2 x betalen voor 1 abonnement

Klachtnummer
# 47110
Gebruiker
mb.van.schoonhoven
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn abonnement loopt al vanaf maart 2013. Vanaf deze datum wordt er bij mij 2 x €9.99 afgeschreven. Waarschijnlijk is het een fout in hun betalingssysteem waar ik met één account 2 keer in sta.
Spotify helpdesk kan mij hier blijkbaar niet bij helpen, want ik krijg geen reactie meer sinds duidelijk is geworden dat het hun fout is.
Ik ben al ontzettend lang in discussie met het bedrijf. Hoe langer je bij deze organisatie aangesloten zit, hoe meer je erachter komt dat het een organisatie is die totaal niet aan service en klanttevredenheid denken.

Ik heb al op verschillende fora mijn verhaal geplaatst, maar telkens geen reactie.

De oplossing

Graag het te veel betaalde bedrag terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Spotify hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties