Klacht Spotify: Betalen zonder toegang abonnement!

Klachtnummer
# 482051
Gebruiker
Donoda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een abonnement bij Spotify, maar ik heb een nieuwe telefoon en toen ik in wilde loggen, bleek ik een verkeerd wachtwoord te gebruiken. Simpel op te lossen door Spotify een mail te laten sturen om mijn wachtwoord te veranderen, zou he denken. Helaas niet, zodra ik dit doe krijg ik keurig een link, maar wanneer ik deze gebruik, vermeld hij dat hij verlopen is omdat je hem binnen 4 uur moet gebruiken. Ik gebruik hem alleen direct na het aanvragen... Ik heb dus al 2 maanden betaald, zonder dat ik muziek kan luisteren! Ik heb dit, in antwoord op de mails voor het veranderen van mijn wachtwoord doorgegeven aan Spotify, maar tot op heden geen reactie ontvangen. Ik zit te twijfelen of ik een automatische incasso ga herroepen om contact met Spotify te krijgen.

De oplossing

Ik wil zo snel mogelijk toegang tot mijn account.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Spotify hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Spotify?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen