Klacht Spotify: Bij aanmelden met emailadres en wachtwoord zou ik gratis muziek krijgen

Klachtnummer
# 325547
Gebruiker
K. Wustefeld
Datum
0 reacties

Details

De klacht

in de nieuwe TV staat, dat je spotify gratis kunt gebruiken. Je moet je email invullen en een wachtwoord. Achteraf krijg je bericht van spotify in een email: er wordt in die email nog een bevestiging gevraagd. Ik zie daarbij ook gebruiksvoorwaarden en daarin wordt gepraat over geld betalen en abonnementen. Dat klinkt dus niet als gratis. Ik heb nergens aangegeven, dat ik wilde betalen. Het zal toch niet waar zijn, dat men het toch zal vragen? Ik heb in ieder geval de bevestiging, waarom men vroeg niet gedaan.

De oplossing

Het bedrijf zou duidelijk moeten aangeven, dat het gratis is en blijft. Nu lijkt het alsof er toch betaald moet worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Spotify hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Spotify?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen