Klacht Spotify: Dubbele kosten voor 12 maanden afgeschreven zonder dat ik gebruik heb gemaakt van dubbele accounts.

Klachtnummer
# 257947
Gebruiker
GabyG
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kwam erachter dat ik dubbele premium accounts had. Nooit geweten, want we hebben een family account genomen om samen spotify te kunnen luisteren. Hierdoor deze kosten ook dubbel afgeschreven van mijn bankrekening. Hier pas veel later achter gekomen. En dit gelijk aangegeven. Maar krijg geen kosten terug behalve de laatste maand terug gestort gekregen. Op de website profileert spotify zich als"wanneer er dubbele kosten afgeschreven worden wordt dit gecompenseerd met de volgende maand'
Dit is totaal niet het geval en ik ben woedend. Als meer dan een jaar trouwe klant naar dit bedrijf te zijn geweest en meer dan €125,00 TEVEEL betaald zonder dat je hiervan op de hoogte bent. Het bedrijf dit wel kan zien en allang had moeten merken dat er iets fout ging. Of bij mij had kunnen navragen of dit wel het geval moest zijn. Buiten dit ik niet eens een excuus terug krijg en ze niks voor me kunnen doen behalve 1 maand terug storten. Verder krijg ik nog te horen dat ik waarscheinlijk wel een gezin groter dan 5 mensen zou hebben waardoor we 2 familie accoutns hebben genomen. ( ik heb nog niet eens kinderen) Belachelijk dit!!!

De oplossing

Een jaar gratis spotify family luisteren ( waar ik eigenlijk al voor betaald heb)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Spotify hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Spotify?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen