Klacht Spotify: geen bereikbare klantenservice bij Spotify; website biedt geen uitsluitsel

Klachtnummer
# 370318
Gebruiker
GeleMais#509
Datum
0 reacties

Details

De klacht

heb al jaren twee premium contracten (mobiel en laptop) bij spotify; betaling loopt via mijn Via creditcard; plotseling zowel op mbl en laptop geen aansluiting meer gebruik makend van gebruikersnaam en wachtwoord; kan weer wel nieuw abonnement afsluiten, maar kan lopend abonnement niet stopzetten. Dus automatische betaling loopt door, en nieuw contract zou daar dan bij komen.
Kernvraag: hoe stop ik lopend contract. Telefonisch contact onmogelijk

De oplossing

benader Spotify en bewerkstellig bereikbare telefonische klantenservice met name voor beeindigen lopende contracten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Spotify hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Spotify?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen