Klacht Spotify: Hou op met spam sturen!

Klachtnummer
# 134888
Gebruiker
VKN.Kraetke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb tot drie keer toe spam e-mails van Spotify ontvangen. Heb bij de eerste keer gereageerd met het verzoek om mij niet meer te mailen. Na het tweede spambericht nogmaals aangegeven dat ik geen berichten meer van Spotify wil ontvangen. Ik heb niet eens Spotify (heb het programma direct na het eerste spambericht gewist). Ondanks dat ontvang ik nu alweer ongevraagde reaclame van Spotify in mijn e-mail.

De oplossing

Verwijder direct al mijn gegevens uit uw bestanden en stuur mij nooit meer spam en/of reclameberichten in welke vorm dan ook.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Spotify hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Spotify?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen