Klacht Spotify: Maandelijkse betalingen voor een account waar ik geen toegang tot had en die ik niet tegen kon gaan.

Tieme

Ik heb momenteel al een jaar een Spotify Premium account. Dat account staat op een inmiddels verwijderd g-mailadres (dat heb ik enkele maanden terug gedaan). Vlak daarna probeerde ik het Premium account te verwijderen, maar dat lukte niet doordat ik geen toegang meer had tot het betreffende adres. Toch werd er maandelijks een bedrag van 10 euro afgeschreven. Op eerdere berichten richting het bedrijf kreeg ik spijtig genoeg geen reactie. Daarom probeer ik het nu via klachtensites.

1. De verwijdering van mijn Premium account en daarmee de garantie dat er niet nog een keer een bedrag wordt afgeschreven vanwege hetzelfde account.
2. Eventueel terugstorting van alle afgeschreven bedragen sinds ik het e-mailadres verwijderd heb (mocht ik daar recht op hebben, dat weet ik namelijk niet).
3. Ook graag meer duidelijkheid vanuit het bedrijf over hoe dit probleem opgelost moet worden, zodat men in de toekomst makkelijker een oplossing kan vinden.

Wij vinden dat Spotify hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Spotify?