Klacht Spotify: Nul reactie op klacht Spotify

Klachtnummer
# 29898
Gebruiker
Caroline
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb ruim een week geleden een klacht gedaan bij Spotify dat ik niet kan inloggen. Er wordt wel iedere maand 10 euro afgeschreven van mijn rekening maar mijn klacht serieus nemen ho maar. Telefonisch zijn ze niet te bereiken, je staat met je rug tegen de muur. Zit blijkbaar niets anders op dan per brief mijn lidmaatschap op te zeggen.

Gewenste oplossing

Dat ik weer kan inloggen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Spotify hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Spotify?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen