Klacht Spotify: ondanks opzegging abonnement, wordt nog steeds geld afgeschreven

Klachtnummer
# 101304
Gebruiker
Ouweland
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In september 2014 heb ik mijn abonnement opgezegd bij Spotify. Mijn account is toen verwijderd. Toch beleven ze abonnementsgeld afschrijven. Na veel heen en weer gemail, heb ik telefonisch mijn creditcardgegevens doorgegeven, na de belofte dat het dan goed zou zijn.
Toch bleven de afschrijvingen maar doorgaan.
Tot nu toe, nog steeds maandelijks 9,99 euro.
Ze willen persé al mijn e-mailadressen en faceboekgegevens. Ik zie daar het nut niet van en wil deze privé-gegevens dus niet geven.
Ik heb nu gevraagd aan mijn creditcardmaatschappij om mijn kaart te blokkeren.
Dit kan toch niet zomaar?

De oplossing

Ik wil mijn teveel betaalde abonnementsgeld terug en dat ze stoppen met het afschrijven van dit geld

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Spotify hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Spotify?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen