Klacht Spotify: Oplichters!!

Klachtnummer
# 653227
Gebruiker
Sander_
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik krijg opeens een melding dat ik niet meer in mijn account kan omdat ik niet betaald zou hebben, maar ik heb wel gewoon betaald! Na maar een nieuwe betaalmethode te hebben toegevoegd incasseren ze gewoon doodleuk nogmaals (dus dubbel!) het bedrag!

Gewenste oplossing

Netjes oplossen en bereikbaar zijn!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Spotify hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Spotify?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen