Klacht Spotify: Slechte service bij spotify

Klachtnummer
# 356801
Gebruiker
Koekie4578
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kan al een maand lang niet meer op mijn spotify account. Ik kan niet inloggen op mijn account. Ik weet mijn wachtwoord nog, maar mijn e-mailadres is opeens niet meer gekoppeld aan mijn account. Ik snap niet hoe dit opeens gebeurd is. Ik heb een e-mail gestuurd, maar heb daar nooit een reactie op gekregen en ik heb twee keer geprobeerd te bellen, maar beide keren stond ik drie kwartier in de wachtrij en heb ik het uiteindelijk opgegeven. Spotify heeft wel nog geld van mijn rekening gehaald, terwijl ik het nu niet kan gebruiken.

De oplossing

Ik ben weer tevreden wanneer ik weer gebruik kan maken van mijn spotify account en één maand vergoeding van de kosten, omdat ik geen gebruik heb kunnen maken van de service.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Spotify hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Spotify?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen