Klacht Spotify: Spotify blijft offline aangeven

Klachtnummer
# 366058
Gebruiker
Simone#spotify
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb al jaren Spotify premium. Nooit klachten gehad maar de laatste weken blijft hij aangeven dat ik offline ben en geen muziek af kan spelen. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik heb gewoon internet en verder doet alles het op mijn telefoon. Wat kan er hier aan de hand zijn? En belangrijker nog: hoe los ik dit op? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en ik snel weer met muziek het leven door kan❤️

Gr.

Simone

De oplossing

Mijn probleem oplost zodat ik weer gewoon onbeperkt muziek via Spotify kan luisteren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Spotify hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Spotify?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen