Opgelost door Spotify: Volgens mijn klantgegevens heb ik Spotify Free, maar er wordt maandelijks 9.99 afgeschreven

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 493683
Gebruiker
Loes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wil premium opzeggen, maar volgens mijn klantinlog heb ik geen Premium. Er wordt wel maandelijks 9.99 afgeschreven van mijn rekening.

De oplossing

Ik wil contact, en premium opzeggen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Spotify hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Loes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Spotify?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen