Opgelost door Spotreis: Bij Spotreis opgezegt op14-07-2016. Van Spotreis een bevestiging ontvangen op 28-07-2016. Op 29-07-2016 een faktuur ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 179003
Gebruiker
Joep
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 29-07-2016 een faktuur ontvangen van € 249.00. Terwijl ik binnen het gestelde termijn opgezegt heb en ik verderer niets bested heb. Mijn barcode boost ls 034147098BE.
Merger. Joep Paijmans Weteringlaan 122 5032XT. Tilburg.

De oplossing

Faktuur on geldig maken en nooit meer doen met Spotreis.




2 reacties

  1. Auteur
    Spotreis
    Datum
    Beste heer Paijmans,

    Wij hebben dit per e-mail op 31 juli met u opgelost. Op basis van uw aanvraag per e-mail hadden wij een account voor u aangemaakt. We hebben inmidddels coulance toegepast en uw abonnement met terugwerkende kracht beëindigd. U bent ons derhalve niets verschuldigd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotreis
  2. Auteur
    Joep
    Datum
    Wacht nog op een definitieve uitsluitsel vanSpotreis!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Joep
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy