Klacht Spotreis: constant het ontvangen van betalingen.

roesmin

ik net als de andere hier ook benaderd door spotreis om lid te worden en goedkoper te kunnen reizen waar ik eigenlijk geen interesse in had.
ik zei dat dat ik niet wou,maar ze vroegen toch mijn gegevens wat ik wel had gegeven via email terwijl ik geen lid wilde worden en dacht dat het alleen om reclame ging wat niet blijkt te zijn .
nu heb ik al een paar keer via email berichten gekregen dat ik moet betalen terwijl ik geen lid ben en zelf ook geen vakantie geboekt hebt .
ik heb zelf nog niks betaald en ben van plan het ook niet te doen want ik heb zelf geen vakantie geboekt spotreis .
ik heb al een opzeg bericht toegestuurd en hoop dat ik gauw hier vanaf bent en nogmaals van mij zullen geen geld krijgen .
de vraag is nu of ik het nu wel goed doet hoe als ik al die berichten van betalingen van spotreis via mijn email constant verwijderd en niet betaald .

mijn wens is dat het versturen van berichten van spotreis stop te zetten en dat daar geen last meer van krijg .

Spotreis
    Goedemiddag,

Spijtig te vernemen dat u afziet van het aanbod. U heeft deze overigens per e-mail (schriftelijk) geaccepteerd. Een opzegging hebben wij niet ontvangen, vandaar dat wij deze ook niet hebben kunnen verwerken. Uiteraard accepteren wij uw beslissing en hebben wij uw aanvraag geannuleerd.

Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn geweest.

Team Spotreis