Opgelost door Spotreis: heb vele malen gezegd dat ik niet verder ga

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 172090
Gebruiker
Marijke
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb het meteen op gezegd maar krijg steeds facturen om te betalen, heb het op gezegt ze blijven maar doorgaan. hoe kom ik daar van af? want je krijgt ook geen antwoord.

De oplossing

ik wil van deze mensen af heb gezegd dat ik daar geen geld voor heb en ook niet wil dus af van het contract. en niet door blijven gaan als je al meerdere malen opgezegd hebt.

2 reacties

  1. Auteur
    Spotreis
    Datum
    Beste mevrouw De Jong,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben inderdaad een mail van u gevonden van 5 april waarin u aangeeft van de aanbieding af te willen zien. Helaas is dit destijds niet verwerkt door onze klantenservice. Hiervoor bieden wij uiteraard onze excuses aan.

    Wij hebben uw abonnement alsnog opgezegd en uw dossier bij Stichting Derdengelden Incasso Service laten sluiten. Wij hebben u hier ook per mail bevestiging van gestuurd.

    Met vriendelijke groet,

    Team Spotreis
  2. Auteur
    Marijke
    Datum
    zij hebben hun excuus aangeboden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marijke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Spotreis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen