Klacht Spotreis: ongewenste incasso's

# 171993
DJT Jansen

Spotreis incasseert onterecht bedragen van mijn bankrekening. Ik heb nergens aan mee gedaan. Na terugvordering en blokkade op de bank ontving ik een email met verzoek tot betaling van de volledige factuur. Nergens is een telefoonnummer te vinden om contact te leggen en op de gestuurde mail krijg ik geen reactie. Vervolgens nog een dreigende incasso per mail ontvangen. Ik eis dat spotreis stopt met het versturen van rekeningen ed. Voor diensten die ik niet heb afgenomen en ook niet wil afnemen!

Stoppen en kwijtschelding van gestuurde facturen en dreigende incasso's en geen benadering voor producten meer.

Spotreis
    Beste meneer Jansen,

Bedankt voor uw bericht. Op 21 maart 2016 bent u per SMS akkoord gegaan met de voorwaarden van de aanbieding.

Alle SMS akkoorden worden automatisch geregistreerd in ons call center. Er wordt verder geen aanvullende informatie per mail of post gestuurd na de SMS, daar alle informatie die u nodig hebt al in de SMS staat. U hebt enkel uw boekingscode nodig om de reizen op onze website mee te kunnen reserveren.

Wij hebben geen annuleringsverzoek van u ontvangen binnen 14 dagen na uw akkoord, derhalve zijn wij overgegaan tot het incasseren van het in de voorwaarden overeengekomen bedrag. Deze incasso is destijds mislukt.

Omdat u geen contact hebt opgenomen met Spotreis binnen 14 dagen, hebben wij uw dossier overgedragen aan onze financiële partner Stichting Derdengelden Incasso Service.

Wij verzoeken u vriendelijk de betaling zo spoedig mogelijk te voldoen volgens de instructies van Stichting Derdengelden Incasso Service.

Team Spotreis

Ook een klacht indienen over Spotreis?