Klacht Spotreis: Spotreis

Gerdasterrenburg-van diermen

Ik heb problemen met spotreis. Ik zou een mail krijgen met inlogcode's die ik nooit ontvangen heb,, hun zeggen van wel maar dat het ongeopend is, dus heb ik het niet gezien. Ik heb gezegd door de telefoon dat ze niet aan mijn rekening mochten komen, ik vond het al vreemd dat ze die wisten, nee dat doen wij niet. Ik wachten en wachten, maar kreeg niets, is mij meer gebeurt via de telefoon dus dacht al, nou weer eentje wat niet goed gaat. Mijn man is zwaar hartpatient en komt in het ziekenhuis terecht, dus dan draait je wereld niet om spotreizen. Nog steeds geen code's gehad maar ze weten mij wel te vinden voor incassobureau, ik ga nu met een jurist verder, want zoals ze zeggen de mail was niet geopend, dus wie weet waar die gezworven heeft, en niet even een mail krijgen ter herinnering van is het misschien aan u aandacht ontsnapt om een keus te maken, nee dat gaat niet zonder code's. Dan maar een gerecht,

Ik wil van dat contract af, of een nieuwe kans om te kijken wat het inhoudt, wat ik heb daar geen enkel idee van waar je nou heen kunt of wat dan ook, omdat ik nooit heb kunnen inloggen. enkelt schermen met het SMS"je, ja jammer dan, maar ik heb geen product gehad en dat hebben ze zelf in mijn mail gezet dat die niet geopend is dus misschien in spam gezeten ofzo, ik ga echt niet betalen voor geen geleverde producten.

Spotreis
    Beste mevrouw Sterrenburg - Van Diermen,

Wij hebben uw mails en uw brief met daarin dezelfde klacht in goede orde ontvangen en hier ook reactie op gegeven. Wij hebben u meerdere malen laten weten hoe de overeenkomst tussen Spotreis en u tot stand is gekomen. Het blijkt uit onze administratie dat u nooit contact met ons hebt opgenomen voordat uw dossier bij ons incassobureau terecht kwam, ondanks dat wij u op 9 februari nog een betalingsherinnering hebben gestuurd waar geen incassokosten werden gerekend.

Wij concluderen nog steeds dat wij correct gehandeld hebben en ons aan de afspraken in de voorwaarden hebben gehouden waar u op 23 december 2015 mee akkoord bent gegaan.

Omdat wij u toch tegemoet willen komen, hebben wij uw dossier laten sluiten bij ons incassobureau uit coulance. U hoeft dus niet te betalen.

In uw gewenste oplossing geeft u aan dat u graag een nieuwe kans zou willen krijgen om te kijken wat onze aanbieding inhoudt. Deze informatie hebben wij volgens onze administratie op 24 december 2015 naar u verzonden, maar zoals u zelf ook aangeeft, hebt u onze welkomstmail nooit geopend.

Vandaag, 13 april, heb ik u wederom onze informatie toegestuurd, zodat u nog eens kunt kijken naar onze aanbieding. U bent inmiddels geen klant meer bij ons. Wenst u toch weer klant te worden, dan kunt zich altijd aanmelden via onze website www.spotreis.eu/aanmelden.

Spotreis

Ook een klacht indienen over Spotreis?