Klacht Spotreis: Toch betalen na afmelding

Astridb

Ben gebeld door spotreis, leek me een aardige aanbieding, twee dagen later toch afgemeld. Helaas, ik had het niet goed gelezen, naar het verkeerde mailadres, waardoor hun het niet gelezen hebben. Mail gestuurd met mijn mail met afmelding, maar ik moet toch betalen. Nogmaals mail gestuurd met uitleg, maar helaas geen medewerking. Ik heb laten zien dat ik mij tijdig heb afgemeld, dus ik hoop toch op medewerking!

Omdat ik wel tijdig heb afgemeld, wat ze uiteindelijk gezien hebben, wil ik niet betalen.

Spotreis
    Beste mevrouw Bayat,

Bedankt voor uw bericht.

Zoals onze klantenservice reeds aan u heeft uitgelegd worden annuleringen die naar bevestigen@spotreis.eu gestuurd worden niet gelezen. U heeft ook direct een auto-reply gehad op uw bericht waarin staat dat uw bericht niet wordt gelezen en dat u dient te mailen naar vragen@spotreis.eu.

Dit stond ook duidelijk vermeld in de e-mail met daarin de voorwaarden waar u op 16 juni 2016 mee akkoord bent gegaan. Daar staat het volgende:

"Dit mailadres is enkel bestemd voor het activeren van uw account. Vragen gesteld via dit mailadres worden dan ook niet beantwoord. Al onze contactgegevens staan vermeld op http://www.spotreis.eu/contact. Wij helpen u graag!"

Naar ons idee maken wij zeer duidelijk dat u contact op dient te nemen met onze klantenservice welke u uiteindelijk ook hebt weten te bereiken op 1 juli met uw vraag.

Het spijt ons maar in deze situatie kunnen wij u niet helpen.

Wel kunt u eventueel een betalingsregeling afspreken met Credit & Control, zodat u uw factuur niet in één keer hoeft te voldoen.

Wij hopen dat u het komende jaar dan toch nog kunt genieten van twee mooie reizen! Mocht u zelf niet in de gelegenheid zijn om dit jaar op vakantie te gaan, dan kunt u de reizen ook nog cadeau geven.

Team Spotreis
    Astridb
    Klacht is ondertussen goed afgehandeld
    Spotreis
    Beste mevrouw Bayat,

Inmiddels hebben wij per e-mail aan u bevestigd dat uw abonnement alsnog met terugwerkende kracht is geannuleerd. Ik hoop dat dit voor u een goede oplossing is en bied mijn excuses aan voor het ongemak.

Klantenservice Spotreis