Opgelost door Spotreis: weigeren ontvangst opzegbrief

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 179057
Gebruiker
San
Datum
2 reacties

Details

De klacht

op 14 Juli 2016 ben ik er door jullie ingeluisd met een "akkoord", waarna ik nog 14 dagen bedenktijd zou hebben om het reis abonnement weer op te zeggen.
De volgende dag,15 Juli, direkt een aangetekende brief naar Spotreis Floraplein 2 2012 HL Haarlem verstuurd om binnen 14 dagen op te zeggen. 29 Juli toch een rekening ontvangen.
Navraag bij Post.nl leert dat de brief 2 x is aangeboden, maar er werd niet open gedaan.
Er is toen een kennisgeving gepost dat deze brief op het postkantoor Grote Houtstraat 185 klaarligt. Tot op heden niet door jullie opgehaald.
Het zal duidelijk zijn dat ik binnen 14 dagen heb opgezegd, en dus geen rekening zou moeten hebben ontvangen. Het simpel weg weigeren van post veranderd hier niets aan.

De oplossing

ik verwacht :
1)dat het abonnement alsnog gecanceld,
2) het factuur wordt teruggetrokken.
3) er geen incasso volgt
Ik wil dus alles van Spotreis terugdraaien, zoals telefonisch als mogelijk is toegezegd.

2 reacties

  1. Auteur
    Spotreis
    Datum
    Beste mevrouw van de Hoef,

    Spijtig om te vernemen dat dit gevoel bij u leeft. Op basis van uw akkoord per e-mail hebben wij uw abonnement geactiveerd.
    Uiteraard hebben wij uw abonnement met terugwerkende kracht beëindigd en bent u ons absoluut niets verschuldigd.

    Onze excuses voor het eventuele ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotreis
  2. Auteur
    San
    Datum
    Ik ben geheel tevreden. Het ongewenste abonnement wordt immers met terugwerkende kracht .beëindigd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
San
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy