Opgelost door Spotta: geen folderpakket ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 128769
Gebruiker
monique
Datum
4 reacties

Details

De klacht

ik heb deze week / vandaag , geen folderpakket ontvangen. ik ben al maanden bezig om elke week een folderpakket bezorgd te krijgen. Vorige week was het gelukt !
ik blij...!!! .maar deze week is ie er weer niet,jammer. Maar... de aanhouder wint.
het gaat om : klaprooshof 3 Voorhout.
groet Monique

De oplossing

graag elke week bezorgen

4 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte mevrouw Sonneville,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket een aantal keer te wensen heeft overgelaten. Onze welgemeende excuses daarvoor; wij waarderen het dat u ons informeert zodat wij aan verbetering kunnen werken.

    Wij hebben de bezorgersservice opnieuw geïnformeerd en een aantal maatregelen doorgevoerd die ervoor moeten zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  2. Auteur
    monique
    Datum
    ook deze week weer geen folderpakket ontvangen...
  3. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte mevrouw Sonneville,

    We hebben zojuist telefonisch contact gehad en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gaat ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Spotta
  4. Auteur
    monique
    Datum
    fijn dat jullie mij belden om toe te lichten hoe jullie te werk gingen.
    deze week heb ik (vandaag) het folderpakket ontvangen. het is dus goed gegaan !
    groet, Monique

Uiteindelijke oplossing

Auteur
monique
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen