Opgelost door Spotta: geen folderpakket ontvangen

monique

ik heb deze week / vandaag , geen folderpakket ontvangen. ik ben al maanden bezig om elke week een folderpakket bezorgd te krijgen. Vorige week was het gelukt !
ik blij...!!! .maar deze week is ie er weer niet,jammer. Maar... de aanhouder wint.
het gaat om : klaprooshof 3 Voorhout.
groet Monique

graag elke week bezorgen

Spotta
    Geachte mevrouw Sonneville,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket een aantal keer te wensen heeft overgelaten. Onze welgemeende excuses daarvoor; wij waarderen het dat u ons informeert zodat wij aan verbetering kunnen werken.

Wij hebben de bezorgersservice opnieuw geïnformeerd en een aantal maatregelen doorgevoerd die ervoor moeten zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Klantenservice Spotta
    monique
    ook deze week weer geen folderpakket ontvangen...
    Spotta
    Geachte mevrouw Sonneville,

We hebben zojuist telefonisch contact gehad en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gaat ontvangen.

Klantenservice Spotta
    monique
    fijn dat jullie mij belden om toe te lichten hoe jullie te werk gingen.
    deze week heb ik (vandaag) het folderpakket ontvangen. het is dus goed gegaan !
    groet, Monique

monique

Ook een klacht indienen over Spotta?