Klacht Spotta: geen folders ontvangen

vandoorn&944

wij hebben al in 8 weken geen folders ontvangen heb al 3 keer gebeld maar zonder resultaat

dat wij weer folders ontvangen

Spotta
    Beste heer/mevrouw Hut,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat de folderverspreiding te wensen over laat. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

Melding
    We nemen je melding en behandeling en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nl/app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?