Klacht Spotta: geen folders

# 195814
Kenneth

WEER! INDERDAAD WEER GEEN FOLDERS ONTVANGEN! DE ZOVEELSTE KEER! WE HEBBEN EEN GEWONE BRIEVENBUS IN EEN GEWONE DEUR IN EEN GEWOON HUIS IN EEN NORMALE STRAAT, EN TOCH LUKT HET DIE BEZORGER NIET OM ELKE WEEK EEN STAPELTJE FOLDERS BINNEN TE GOOIEN. HET BEGINT OP OPZET TE LIJKEN WANT DE WEEK NA EEN KLACHT LUKT HET WEL DUS IS DIT VOOR MIJ OPZET. HET MOET NU EENS EEN KEER OPGELOST WORDEN!

FOLDERS, GEWOON ELKE WEEK FOLDERS, IS DAT ZOVEEL GEVRAAGD VAN DIE BEZORGER.

Spotta

Alle folders online

met vriendelijke groet,

Nathalie
    Kenneth
    vandaag weer geen folders ontvangen dus jullie bezorger trekt zich er niks van aan.
    Spotta
    Geachte heer Langeraert,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde melding, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgerscoördinator op de hoogte brengen.

Spotta Klantenservice
    Kenneth
    Afgelopen week weer geen folders.

Ook een klacht indienen over Spotta?