Klacht Spotta: geen folders

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 195814
Gebruiker
Kenneth
Datum
4 reacties

Details

Klacht

WEER! INDERDAAD WEER GEEN FOLDERS ONTVANGEN! DE ZOVEELSTE KEER! WE HEBBEN EEN GEWONE BRIEVENBUS IN EEN GEWONE DEUR IN EEN GEWOON HUIS IN EEN NORMALE STRAAT, EN TOCH LUKT HET DIE BEZORGER NIET OM ELKE WEEK EEN STAPELTJE FOLDERS BINNEN TE GOOIEN. HET BEGINT OP OPZET TE LIJKEN WANT DE WEEK NA EEN KLACHT LUKT HET WEL DUS IS DIT VOOR MIJ OPZET. HET MOET NU EENS EEN KEER OPGELOST WORDEN!

Gewenste oplossing

FOLDERS, GEWOON ELKE WEEK FOLDERS, IS DAT ZOVEEL GEVRAAGD VAN DIE BEZORGER.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

    Alle folders online
    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    met vriendelijke groet,

    Nathalie
  2. Auteur
    Kenneth
    Datum
    vandaag weer geen folders ontvangen dus jullie bezorger trekt zich er niks van aan.
  3. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer Langeraert,

    Hartelijk bedankt voor uw melding. Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde melding, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgerscoördinator op de hoogte brengen.

    Met vriendelijke groet,

    Spotta Klantenservice
  4. Auteur
    Kenneth
    Datum
    Afgelopen week weer geen folders.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen