Ik heb nu al weer een paar weken geen folders gehad en daarvoor was het ook onregelmatig.
Gewenste oplossing
Ik wil dat ik elke week de folders in het weekend ontvang.
Geboden oplossing
Ik ben pas gelukkig als ik de folders weer wekelijks in het weekend in de brievenbus krijg.
De andere mensen in ons appartementencomplex hebben de folders ook al een aantal weken niet ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
3 reacties
Auteur
Spotta
Datum
Beste heer/mevrouw van Geest,
Bedankt voor uw melding.
Graag ontvangen wij ook de toevoeging van uw huisnummer zodat wij de melding in behandeling kunnen nemen.
Alvast bedankt voor de medewerking.
Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer
Auteur
J.J. van Geest
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Auteur
Spotta
Datum
Dit is onze laatste reactie
Beste heer/mevrouw van Geest,
Bedankt voor uw melding.
Graag ontvangen wij ook de toevoeging van uw huisnummer zodat wij de melding in behandeling kunnen nemen.
Alvast bedankt voor de medewerking.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Spotta?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.