Opgelost door Spotta: 2x hetzelfde folder pakket.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 455064
Gebruiker
Simba
Datum
2 reacties

Details

De klacht

We krijgen 2x hetzelfde pakket. Afgelopen zondag, nieuwe, bezorgster gesproken. Zij weet en kent haar bezorgroute niet goed en is blij, dat ik het voor haar doorgeef. Geef haar svp een goede en duidelijke bezorgroute.
Dank u wel.

De oplossing

De nieuwe bezorgster een goede en duidelijke bezorgroute verstrekken.

2 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Mouwen,

    Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je meerdere folderpakketten ontvangt. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We lossen dit graag als volgt voor je op.

    Melding met code
    Op het plastic van het folderpakket staat een code. Met deze code kunnen we de juiste bezorger op de dubbele bezorging attenderen. Kan je de code aan ons doorgeven?

    Waar vind je de code?
    De code begint met één of twee nullen waarop nog zes getallen volgen. De code is in dunne grijze puntjes op het plastic gedrukt en is ongeveer één bij drie centimeter in omvang (klein dus). Deze staat op de platte kant van het pakket waar het plastic dichtgelast is. De code is het best zichtbaar als je het plastic van de folders afhaalt en dan tegen een lichte achtergrond houdt.

    We zien de codes graag tegemoet zodat we ervoor kunnen zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

    Graag ontvangen we ook de toevoeging bij je adres zodat we je melding o de juiste manier kunnen verwerken.

    Alvast hartelijk dank voor je medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Spotta
  2. Auteur
    Simba
    Datum
    Dank voor uw duidelijke antwoord.
    de gevraagde code is...150604.
    Bij mijn gegevens staat de toevoeging bij mijn huisnummer: 213 G2.
    Maar soms herkent het programma de toevoeging niet.
    Hoop dat u met deze info verder kunt.
    Vr.gr. Josien mouwen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Simba
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er wordt nu één pakket bezorgd. Ik neem dus aan, dat de andere bezorger de juiste wijk / bezorgroute heeft gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen