Klacht Spotta: 3 wekeb geen folders

Klachtnummer
# 369849
Gebruiker
Biancske
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al 3 weken geen folders gekregen

De oplossing

Dat mijn folders in de bus liggen

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    1855149


    Geachte heer/mevrouw,


    Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 19:00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u.

    Kijk op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie.Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Ook kunt u eenmalig een account op www.folderkiezer.nl aanmaken zodat u de door uw gekozen per post kosteloos thuisgestuurd wordt.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen