Klacht Spotta: 3 weken goed gegaan!!!!! nu weer geen folderpakket

content Niet opgelost
Gerardus57

Weer geen Folderpakket !!!!!!

Graag de folders bezorgd willen hebben A.U.B

Spotta
    1853678

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor.
    Wij hebben uw melding in behandeling genomen en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Kijk op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Ook kunt u eenmalig een account op www.folderkiezer.nl aanmaken zodat u de door uw gekozen per post kosteloos thuisgestuurd krijgt.

Klantenservice Spotta
    Spotta

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via
    Spotta.nl/klantenservice

Gerardus57
Ze gaan contact op nemen met de bezorger...volgens mij.. Geen folders gehad ,,alweer niet dus....

Ook een klacht indienen over Spotta?