Klacht Spotta: 3 weken goed gegaan!!!!! nu weer geen folderpakket

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 369449
Gebruiker
Gerardus57
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Weer geen Folderpakket !!!!!!

De oplossing

Graag de folders bezorgd willen hebben A.U.B

2 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    1853678

    Geachte heer/mevrouw,


    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor.
    Wij hebben uw melding in behandeling genomen en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

    Kijk op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Ook kunt u eenmalig een account op www.folderkiezer.nl aanmaken zodat u de door uw gekozen per post kosteloos thuisgestuurd krijgt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  2. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via
    Spotta.nl/klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerardus57
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze gaan contact op nemen met de bezorger...volgens mij.. Geen folders gehad ,,alweer niet dus....
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Spotta?