Opgelost door Spotta: 4 weken al geen folders meer ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 456847
Gebruiker
Margreet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

We hebben al 4 weken geen folders ontvangen.De buren ook niet.

De oplossing

Dat we gewoon weer elke week weer folders ontvangen.

2 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Beste heer/mevrouw,



    Bedankt voor je bericht. We begrijpen heel goed dat je iedere week je folders wilt ontvangen. Hieronder lichten we toe hoe we ervoor zorgen dat je het folderpakket weer ontvangt.



    Bezorging
    De bezorger voor jouw wijk is onlangs gestopt met bezorgen. We zijn actief op zoek gegaan naar een vervanger met goed resultaat. Met ingang van 28 juni loopt er weer een bezorger in jouw wijk. Je ontvangt het folderpakket vanaf dan weer in de brievenbus.



    Tot slot

    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je vanaf komende week weer veel plezier beleeft aan de folders.



    Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.



    Een fijne dag en nogmaals dank voor je geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  2. Auteur
    Margreet
    Datum
    Dank U wel voor de snelle reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Margreet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat er vanaf 28 juni weer een bezorger was omdat de vorige bezorger gestopt was.En 28 juni lagen de folders weer in de bus.Dus klacht goed opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen