Klacht Spotta: 5e keer geen folderpost ontvangen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 486978
Gebruiker
Marrigje1969
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb nu voor de 5e week op rij geen folderpost ontvangen. Daarvoor altijd ontvangen. Ik heb geen sticker op de deur.

De oplossing

zorgen dat ik de folderpost weer wekelijks ontvang

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Wieten,

    Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat de folderverspreiding te wensen over laat. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

    Melding
    We nemen je melding en behandeling en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

    Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nl/app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

    Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.

    Een fijne dag en dank voor je geduld.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Spotta

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marrigje1969
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totdat ik weer een folderpakket krijg, weet niet wanneer dit is, kan ik digitaal de folders bekijken. Daar heb ik een hekel aan, Ik vindt de papieren folders juist fijn om te lezen. Dat is geen oplossing, ik weet wel dat ze ook digitaal zijn. Ik hoef ook geen folderpakket op maat, gewoon het hele pakket, Koffiemomentje op de bank met het folderpakket
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen