Klacht Spotta: 9 weken geen folders van Spotta ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 322205
Gebruiker
Shop@lady
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nu 9 weken verder nog steeds geen folders het is niet te geloven. Iedere week wacht je in spanning af maar ook deze week weer teleurgesteld. Vraag me af of er wel actie wordt ondernomen of mijn klachten wel serieus worden genomen.



De oplossing

Ik wil dat het bedrijf of degene die er verantwoordelijk is nu zijn verantwoording neemt en er voor zorgt dat de folders weer iedere week in de bus vallen ben het zat.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Shop@lady
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik zou de folders weer gewoon iedere week ontvangen maar geen folders sneu bedrijf hoe moeilijk kan het zijn.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen