Klacht Spotta: Aan de dorperdijk te Sevenum worden geen folders bezorgd

J.A. van Driesten

Aan de dorperdijk te Sevenum worden geen folders bezorgd

Wij willen graag weer folders ontvangen....

Spotta
    1830255

Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?