Klacht Spotta: afgelopen 4 weken geen folders ontvangen

Klachtnummer
# 334953
Gebruiker
R.E.C. Tiemstra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

niet bezorgen folders

De oplossing

wekelijkse bezorging van het folderpakket

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Tiemstra,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken.
    Wij doen ons uiterste best om het zo snel mogelijk op te lossen.

    Gelukkig kunt u de folders online of via de app wel bekijken en zo alsnog uw voordeel spotten. Ga naar Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog andere vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen