Klacht Spotta: Afgelopen 5 weken maar 2 keer reclamefolders gehad,bezorger aangesproken maar baat niet.

Klachtnummer
# 368467
Gebruiker
H. Reijnders
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Weer geen folders gehad

Gewenste oplossing

Ik had graag dat jullie de bezorger meer folders brengen en hem laten weten waar hij overal de folders moet bezorgen, want er zijn meer mensen bij ons in de buurt die er geen krijgen. Ik heb de bezorger er op aangesproken en hij zegt dat hij er te weinig krijgt aangeleverd, en er daardoor steeds tekort heeft.

4 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij nemen uw melding met onze bezorger op.

    Gelukkig kunt u de folders online of via de app wel bekijken en zo alsnog uw voordeel spotten. Ga naar Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog andere vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  2. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij nemen uw melding met onze bezorger op.

    Gelukkig kunt u de folders online of via de app wel bekijken en zo alsnog uw voordeel spotten. Ga naar Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog andere vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  3. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij nemen uw melding met onze bezorger op.

    Gelukkig kunt u de folders online of via de app wel bekijken en zo alsnog uw voordeel spotten. Ga naar Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog andere vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  4. Auteur
    H. Reijnders
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen