Klacht Spotta: Afgelopen week weer geen folders ontvangen.

Klachtnummer
# 198808
Gebruiker
Jans'
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geen folders bezorgd deze week. Na de vorige klacht zijn de folders 2weken bezorgd, nu weer niet. Dit ritme wordt de laatste tijd steeds aangehouden, nl na ingediende klacht 2 weken bezorgen en dan weer niet.

Gewenste oplossing

Iedere week de folders in de bus

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Beste heer /mevrouw ,
    Dank voor uw gegevens,
    De melding is ook via de site binnengekomen en in behandeling genomen.
    We gaan de bezorger hier op aanspreken en gaan er van uit dat u komende week weer de folders ontvangt.
    Alle folders online

    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.
    Met vriendelijke groet , Angela Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen