Opgelost door Spotta: Al 2 weken geen folders op 1505

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 347590
Gebruiker
dolly
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geen folderpakket bezorgd

Gewenste oplossing

Nagaan of er nog een bezorger is in deze wijk, wij hadden een hele trouwe bezorger.
Geboden oplossing
Ik vind het een beetje standaard vaag antwoord. Ik weet niet wat de reden is waarom wij het folderpakket niet krijgen.Of er momenteel geen bezorger is?
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer netjes in uw brievenbus ontvangt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Spotta

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen