Opgelost door Spotta: al 4 weken geen map ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 148273
Gebruiker
chaufeur65
Datum
2 reacties

Details

De klacht

het zijn inmiddels al 5 weken spotta zou er voor zorgen en dan zou alles oke zijn maar helaas dus nog maar een keer klagen

De oplossing

ik zou graag willen dat de folders weer geleverd worden

2 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer de Vreede,

    Bedankt voor uw bericht. Uw oude bezorger is gestopt. Met ingang van week 3 loopt er een nieuwe bezorger bij u. Wij gaan er vanuit dat u de folders weer gewoon in uw brievenbus gaat krijgen.
    Met vriendelijke groet,
    Spotta klantenservice
  2. Auteur
    chaufeur65
    Datum
    ik hoop dat het nu goed gaat anders hoort u weer van mij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
chaufeur65
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen