Opgelost door Spotta: Al enige weken geen gesealde reclamefolders in bus

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 197819
Gebruiker
H. Rikken
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben al enige weken geen gesealde reclamefolder in de bus gehad.
Onze buurman krijgt ze wel dus dat is wel een beetje vreemd.
Hebben inmiddels ook al bij klantenservice van spotta een melding gemaakt, maar ook dat blijkt niet te werken.
Willen heel graag de reclamefolders weer ontvangen.

De oplossing

Willen graag de reclamefolders weer ontvangen.

2 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Rikken,

    Bedankt voor uw bericht.
    vanaf deze week(48) gaat er een nieuwe bezorger bij u in de wijk beginnen met bezorgen.
    De bezorgdagen zijn maandag en dinsdag.
    Mocht u de folders dan niet ontvangen hebben kan u dat vanaf woensdag aan ons doorgeven, zodat we de melding alsnog in behandeling kunnen nemen.

    We hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Marie-Claire.

    Klantenservice Spotta.
  2. Auteur
    H. Rikken
    Datum
    We hebben inmiddels gisteren de gesealde reclamefolders weer ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. Rikken
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen