Klacht Spotta: Al maanden geen folders

Bend

Al ruim10 weken geen folders ontvangen.regrlmatig gemeld via website spotta. Geen effect. Toen telefonisch meldingen gedaan bij spotta.geen effect.toen als overige klacht via website spotta gemeld. Geen terugkoppeling doch warempel daarna wel folderpakket ontvangen. Deze week wederom geen folders.wordt hier erg moe van. Bellen heeft ook geen zin want je krijgt alleen de computer te spreken

Normale bezorging

Spotta
    Geachte heer Huib,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat u het folderpakket niet heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Wij gaan uw melding in behandeling nemen en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Gina
    Bend
    Uiteraard weer NIETS ontvangen! Leg eens uit waar het probleem nou zit. Waaróm wordt het pakket bij mij niet bezorgd ondanks wékenlang meldingen doen?
    Spotta
    Geachte heer Huib,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u de folders nog steeds niet ontvangen heeft. Ik ben even verder gaan kijken wat er aan de hand is en zag dat uw bezorger vervangen gaat worden door iemand anders. Hopelijk gaat u dan wel netjes de folders ontvangen. Hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Anita

Ook een klacht indienen over Spotta?