Klacht Spotta: al meerdere weken weer geen folderpakket ontvangen en de huis aan huis

Klachtnummer
# 139046
Gebruiker
balen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

We hebben alweer een week of 6 geen folders ontvangen hierdoor lopen we veel aanbiedingen mis !
Of ik heb het net gekocht bij een andere winkel en die zie ik dat het bijv. bij de kruidvat in de reclame was.
Balen is dat!
Ook de Huis aan Huis ontvangen we niet meer we hebben iets gemeld bij de gemeente wat ook altijd in de Huis aan Huis komt te staan nu hebben we die vermelding misgelopen dat is dan echt balen hoor! Hoop dat er een oplossing wordt gevonden.


Gewenste oplossing

Hoop op een zo snel mogelijke oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.
    Alle folders online: Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice. Groet, Klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen