Klacht Spotta: al sinds 01-01-2019 geen folders meer gehad!

helaas al 2 maanden geen folder gezien

folders bezorgen!

Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor.
    Wij hebben uw melding in behandeling genomen.

Kijk op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie.Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Wij hebben uw melding in behandeling genomen.

Kijk op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Ook kunt u eenmalig een account op www.folderkiezer.nl aanmaken zodat u de door uw gekozen per post kosteloos thuisgestuurd krijgt.

Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?