Klacht Spotta: al sinds april 2020 geen folders ontvangen nb 168 woningen!!

Klachtnummer
# 490956
Gebruiker
V. Couvee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

al sinds april 2020 geen folders ontvangen

De oplossing

folders bezorgen!!

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt.

    We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

    Zijn er misschien bijzonderheden waardoor de bezorger de folders niet bij je brengt (te denken valt aan een sticker tegen verkopers, brievenbus op een lastige plek). We horen het graag van je zodat wij het met de bezorger kunnen oplossen.

    Verder is het handig om te weten dat alle folders sinds enkele weken zijn samengevoegd in 1 pakket. Je ontvangt van ons een pakket in plastic (vaak zonder Spotta opdruk). In dit pakket zitten folders van onder andere Albert Heijn, Kruidvat, Aldi, Lidl, Gamma en Praxis.

    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nl/app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.

    Een fijne dag en dank voor je geduld

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen